Één groot avontuur!

Vol vertrouwen de toekomst tegemoet groeien op de Kerckeboschschool!
Een fijne school aan de rand van een prachtig bos. Als dat niet het begin van een goed verhaal is. Op de Kerckeboschschool doen we elke dag ons uiterste best om de schouders te zijn waar kinderen op kunnen staan en de toekomst tegemoet kunnen groeien. Daar kun je als ouder/verzorger op vertrouwen.
Groei, ontwikkeling en vertrouwen staan centraal in alles wat we doen. We hebben een toegewijd team met een warm kloppend onderwijshart. Samen met jou als ouder/verzorger kijken we naar wat jouw kind nodig heeft om te groeien en te bloeien, als individu én als groepsgenoot.
Als school met een christelijke identiteit geven we kinderen ook mee dat het belangrijk is om oog te hebben voor elkaar en onze omgeving en dat verschillen er mogen zijn. We hebben er het volste vertrouwen in dat we onze leerlingen op deze manier zo goed mogelijk uitrusten voor alle avonturen die ze hopelijk nog gaan beleven.

Van het schoolplein, de wijde wereld in!

De basisschool is het begin van een geweldige reis. Daar willen we samen met jouw kind én met jou, een mooi avontuur van maken. Lekker in je vel leert lekkerder! Daarom doen wij er alles aan om onze leerlingen een plek te bieden waar ze veilig kunnen groeien, leren, spelen, ontdekken, vallen en opstaan. Wij willen kinderen een droomstart geven. Help je mee?

Op de Kerckeboschschool mag jouw kind er zijn! We willen dat elk kind de ruimte krijgt om op het eigen tempo te leren, talenten te ontdekken en superkrachten te ontwikkelen! Samen word je meer. Door vriendjes te maken, samen te werken, respectvol met elkaar om te gaan en zelfvertrouwen te kweken, groeien kinderen uit tot (grote vriendelijke) reuzen die de wereld aankunnen!